Učenci 5. in 6. stopnje posebnega programa so v novembru izvedli delovno prakso. Program prakse je bil raznolik in dinamičen: prvi del smo opravili v šoli, kjer smo načrtovali tako šiviljske delavnice, izdelavo papirja kot dejavnosti urejanja šolske okolice in notranjih prostorov. 

V PPVI 5. a smo izdelovali obeske za ključe in okrasne blazine. Izdelke smo krojili, izrezovali in šivali. Nekateri učenci so lahko samostojno prispevali več, drugi so potrebovali več pomoči in usmerjanja, vsi pa so se potrudili po svojih močeh. S prijatelji iz drugih razredov smo urejali šolsko okolico (grabljenje listja, pometanje…), en dan pa notranje prostore (urejanje šolskih prostorov, odnašanje papirja). 

Učenci 6. a stopnje so izdelali naravno mazilo za roke in sešili prevleke za blazine razrednega kavča. Vreme nam je bilo naklonjeno in lahko smo pomagali pri opravilih okoli šole. Pograbili smo odpadlo listje in ga s samokolnico zvozili na kompost, obrezali smo odcvetelo grmičevje in uredili okolico nove ograje na šolskem vrtu. Ena najbolj zanimivih nalog je bila urejanje šolske shranjevalnice lesa, saj smo različne kose še uporabnega in odpadnega lesa sortirali glede na namen in ustrezno shranili. Učenci so pokazali veliko mero zagnanosti, vztrajnosti in delovnih navad. 

oddelku 6. b smo teden prakse posvetili izdelovanju papirja. Iz odpadnega časopisnega in pisarniškega papirja smo želeli izdelati nov, uporaben papir. Trgali ali rezali smo odpadni papir z rezalnikom za papir, izdelovali papirno kašo z mešalnikom, iztiskali odvečno vodo s sita z gobo… Pri delu smo bili uspešni, saj smo izdelali veliko papirja, iz katerega bomo v prihodnjih dneh izdelovali novoletne voščilnice. Pomagali smo pri urejanju šolske okolice in grabili ter pometali odpadlo listje.

Drugi del prakse smo po dolgem času lahko ponovno opravili v VDC INCE Mengeš in njihovi enoti ZU v Mostah pri Komendi. V enoti Mengeš so za nas pripravili zanimive in našim učencem zelo primerne zaposlitve: pakirali smo droben pisarniški material in kozmetične maskare.  Učenci so tako lepili nalepke in sestavljali embalaže, nato pa embalaže napolnili z materialom in jih zlagali v večje zaboje. V enoti Moste smo okraševali zavijalni papir, ki smo ga porisali, pobarvali ali oplemenitili na drug način. Ogledali smo si še ostale izdelke, ki jih sicer izdelujejo (glina, likovni izdelki…). Prav vsi učenci so se pri delu izkazali in ga odlično opravili, bili so zavzeti, vztrajni in pozorni. 

razredničarke 5. in 6. stopnje PPVI

Dostopnost