Z 28. februarjem uradno zaključujemo enoletni mednarodni Erasmus+ projekt Z melodijo do inkluzije – glasba, medij vključevanja otrok s posebnimi potrebami (MUSInC). 🎶
 
Na začetku in ob koncu projekta smo izvedli analizo stanja/mini raziskavo namen katere je bil objektivno merjenje učinka projekta. Otroci in njihovi starši so bili prav tako povabljeni, da izrazijo svoje (subjektivno) mnenje, vtise, pohvale, kritike, nasvete in opažanja. Z veseljem z vami delimo nekaj le-teh:
 
UČENCI 🙋‍♀️🙋‍♂️
▪️ »Izbolšal sem poslušati ritem in spremenil bi da bi se naučil peti. Moj najljubši trenutek je bil ker smo šli v blunout, ker smo igrali na odru s glasbeniki in ker smo jih spoznali natančno in se imeli super odlično.«
▪️ »Najbolj všeč mi je bilo, ko sem plesal s Trkajo
▪️ »Pri projektu mi je bilo všeč ker smo spoznali zelo dobre in prijazne glasbenike, ki so res dobro pojejo in igrajo na različna glasbila in na ritmična glazbila (cajon, bobni…).«
▪️ »Najbolj všeč mi je bilo, da sem lahko z ostalimi glazbeniki pela.«
▪️ »Najlepši trenutek je bil, ko sem spoznala Alex Mladenov
▪️ »Izboljšal bi, da bi šli še kdaj na Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani
 
STARŠI 👩‍🦰🧔‍♂️
▪️ »Po delavnicah je bil sin boljše razpoložen, zelo zadovoljen, opazne so bile pozitivne spremembe.«
▪️ »Zaradi projekta je sin malo več začel peti in se zanimati za glasbo.«
▪️ »Zelo lepo, da se da našim otrokom možnost sodelovanja v projektu.«
▪️ »Hči je bila po delavnicah zelo vesela, nasmejana in z velikim veseljem in navdušenjem razlaga o samem projektu in dogodkih.«
▪️ »Zelo sem ponosna na sam projekt, ker se je moja hči zelo veliko naučila in tudi rada ga obiskuje.«
▪️ »Lahko vas samo pohvalim. Bravo.«
▪️ »Po delavnicah je sin začel poslušati vso glasbo.«
 
 
REZULTATI PROJEKTA MUSInC

Za učence s posebnimi potrebami:

  • Inkluzija v glasbeno-kulturno sfero, pridobivanje novih znanj in veščin, krepitev samopodobe in občutka enakovrednosti, razvijanje, poglabljanje in oblikovanje veselja do glasbene umetnosti.
  • Vpogled v svet znanih slovenskih/hrvaških glasbenikov, možnost osebnega stika in pogovora.
  • Izkušnja nastopanja na velikem odru, pod sojem žarometov, ob spremljavi znanih glasbenikov ter na koncu priklon ob velikem aplavzu.
  • Zastavljanje lastnih ciljev kaj bi želeli doseči oz. pokazati ob morebitnem ponovnem nastopu ali sodelovanju – prehajanje na področje samorefleksije, ki je pri njih sicer redkeje obravnavano.
  • Novi glasbeni instrumenti, ki dajejo učencem veselje do muziciranja in raziskovanja lastnih ritmičnih in melodičnih spretnosti.
  • Širitev spektra poznavanja glasbenih stilovi in glasbenih izvajalcev. Nekateri so na glasbenih delavnicah našli svoje nove najljubše glasbenike, ki jih prej sploh niso poznali.
  • Sreča in zadovoljstvo otrok med in po glasbenih delavnicah, splošno boljše razpoloženje tudi popoldan.

Za pedagoške delavce/delavke:

  • Izkušnja prijave in vodenja mednarodnega projekta.
  • Profesionalna in osebnostna rast.
  • Novi stiki in poznanstva (glasbeniki, kulturno društvo, mediji, Akademija za glasbo)
  • Nova pedagoška povezovanja in nadaljna sodelovanja z učitelji in učiteljicami OŠ Nad Lipom. Stik za izmenjavo dobre prakse, izkušenj in nasvetov.

Za ustanovo/šolo:

  • Pozitiven vpliv na šolsko klimo, odnose med učenci in učitelji ter učitelji in starši.
  • Sodelovanje in povezovanje med partnerskima šolama, ki se bo nadaljevalo tudi po zaključku projekta.
  • Sodelovanje in povezovanje z Akademijo za glasbo v Ljubljani.
  • Nakup glasbenih instrumentov in opreme ter njihova vsakodnevna uporaba pri pouku glasbene kulture, interesnih dejavnostih, nastopih …
  • Večja prepoznavnost šole zaradi promocije uspešnosti projekta v javnosti.

Za javnost:

  • Ozaveščanje in sensibiliziranje javnosti o otrocih s posebnimi potrebami ter dejstvo, da z veliko zagnanostjo ter vsesplošnim veseljem in neposrednostjo zmorejo res veliko, še posebej če jim pri tem pomaga univerzalen jezik – glasba.
  • Širjenje pozitivnih izkušenj o pomenu in vplivu glasbe za napredek učencev.

Iz različnih virov je potrjeno, da je naš glasbeni projekt vključevanja uspel doseči svoj glavni namen – inkluzijo učencev v družbo preko medija glasbe. Nedvomno je doprinos za učence na izkustvenem, čustvenem in socialnem področju konkretno opazen, prav tako smo veliko pridobili vključeni učitelji ob spremljanju učencev ter opazovanju lastne profesionalne rasti.  💛

Dostopnost